Veelgestelde vragen

> IK WIL MEER WETEN OVER DE LUNCH & DINER KORTINGSJAARKAART

Wat is de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart?
Lunch & Diner Kortingsjaarkaart is dé kaart voor een jaar lang 25% korting bij honderden restaurants in heel Nederland. De kaarthouder krijgt korting over de gehele rekening van maximaal vier personen. Dus ook met minder dan vier personen. Op zowel diner, lunch en de drankjes. Sommige restaurants hanteren afwijkende kortingen. Deze staan dan duidelijk bij de omschrijving van dit restaurant op de website van Lunch & Diner Kortingsjaarkaart vermeld.
     

Hoe kom ik aan een Lunch & Diner Kortingsjaarkaart?
U ontvangt de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart bij aankoop van twee actieproducten van Unilever bij Etos. Dit betreft producten van de merken Andrélon, Axe, Dove, Dove Men+Care, Neutral, Rexona en Vaseline. De actie loopt van maandag 18 juni t/m zondag 1 juli 2018. Is de actieperiode voorbij? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart te ontvangen.
     

Welke producten kan ik met Lunch & Diner Kortingsjaarkaart kopen?
U kunt bij elk aangesloten restaurant terecht met uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart. U kunt uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart gebruiken voor een lunch of diner, inclusief drankjes. Kijk bij de aangesloten restaurants op de website voor o.a. de openingstijden, de dagen dat het restaurant korting geeft en eventuele aanvullende voorwaarden die gelden bij het betreffende restaurant.
     

Hoe lang is Lunch & Diner Kortingsjaarkaart geldig?
Lunch & Diner Kortingsjaarkaart is geldig tot een jaar na het einde van de actieperiode, dus tot 1 juli 2019. De kaart wordt niet automatisch verlengd. Op de kaart is aangegeven tot welke datum de kaart geldig is.
     
     

> IK HEB EEN VRAAG OVER HET GEBRUIK VAN LUNCH & DINER KORTINGSJAARKAART

Hoe kan ik een Lunch & Diner Kortingsjaarkaart gebruiken?
Zoek een aangesloten restaurant op de website van de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart (www.lunchendinerkaart.nl) en reserveer (telefonisch of online) minimaal 1 uur van tevoren, onder vermelding van uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart. Ga naar dit betreffende restaurant en geef voor aanvang van uw diner of lunch a.u.b. nogmaals aan dat u gebruik maakt van de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart. Het restaurant geeft u 25% korting op de rekening van maximaal 4 personen, tenzij bij de vermelding van een restaurant een andere korting of aanbieding wordt vermeld. Uiteraard geldt de korting ook voor minder dan vier personen. Bij een gezelschap van meer dan vier personen wordt de korting toegepast op de volledige rekening naar rato van vier personen. U kunt met uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart korting ontvangen op zowel lunch als diner en inclusief de drankjes, op de kortingsdagen en tijden die door het restaurant zijn aangegeven op de website www.lunchendinerkaart.nl.
     

Kan ik meerdere Lunch & Diner Kortingsjaarkaarten tegelijk gebruiken?
Per gezelschap mag u maximaal één Lunch & Dinerkortingsjaarkaart gebruiken. Wilt u met meer dan 4 personen gaan lunchen of dineren en heeft u meerdere kortingsjaarkaarten, dan kunt u altijd even overleggen met het restaurant om te vragen welke korting men u kan en wil aanbieden.
     

Kan ik mijn Lunch & Diner Kortingsjaarkaart ook digitaal gebruiken?

U kunt de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart ook activeren via een app op uw smartphone. Download hiervoor de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart app in de App Store of Google Play Store. In de app kunt u vervolgens een account registreren middels de activatiecode die op uw pas vermeld staat. U hoeft de fysieke pas dan niet meer mee te nemen naar het restaurant, maar kunt de pas op uw telefoon laten zien.
     
     

> IK KAN MIJN LUNCH & DINER KORTINGSJAARKAART NIET GEBRUIKEN

Wat moet ik doen als ik mijn Lunch & Diner Kortingsjaarkaart verloren ben?
Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart goed en veilig te bewaren. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies of diefstal van de pas. Aan te raden is de Lunch & Diner Kortingsjaarkaart app op uw telefoon te installeren en activeren. Dan heeft u de korting altijd bij de hand op u op uw telefoon.
     

Een restaurant wilde mijn Lunch & Diner Kortingsjaarkaart niet accepteren, terwijl het wel staat vermeld als aangesloten restaurant. Hoe kan dit?
Mocht u een restaurant treffen dat op deze website staat vermeld, maar uw kortingsjaarkaart niet accepteert, dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met het restaurant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.Naar aanleiding van uw melding zullen wij met het betreffende restaurant in contact treden en aansluitend contact met u opnemen om een passende oplossing te bieden.
     

Mijn Lunch & Diner Kortingsjaarkaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?
Indien uw Lunch & Diner Kortingsjaarkaart beschadigd is kunt u de pas naar ons opsturen. Vermeld daarbij uw adresgegevens. Wij nemen vervolgens contact met u op om een passende oplossing te zoeken. Ons adres is: Lunch & Diner Kortingsjaarkaart BV, Asterweg 20 B2, 1031 HN Amsterdam.
     
     

> IK HEB EEN KLACHT, OPMERKING OF COMPLIMENT

Waar kan ik met mijn klacht, opmerking of compliment terecht?
Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier.Wij zullen uw aanvraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en u hierop een terugkoppeling geven.
     
      

> OVERIGE VRAGEN

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en u hierop een terugkoppeling geven.